Vecka 25

Känns som jag inte växt så fasligt mycket under en tid. Men när jag ser tillbaka på bilder jag tagit kan jag se en ganska stor skillnad faktiskt. Och det gör mig bara glad. Det har sparkat mycket den här veckan, morgon till kväll. Det är så mysigt. Men så kommer några dagar den verkar ta det mycket lugnare. Det går fortfarade bra att jobba trots att man är så fruktansvärt trött hela tiden och värderar hemmatid högst av allt. Samt tålamodet är väl inte helt med på banan. Men känner sånn glädje i kroppen så är nog faktiskt gladare än vanligt trots allt. En del krämpor och illamående vissa dagar och vissa dagar är bara helt perfekta. Idag har varit en sån där bra och trevlig dag. Jobbat och sen blev det Yatzy o gofika hos vänner, blev kvar några timmar. Går fort när man har roligt som man säger. I morgon har jag 1 ledig dag och det känns så skönt. Vet inte varför den lediga dagen känns extra bra, förmodligen för jul och nyår är över och vi kan börja leva som vanligt igen. Dessutom att i morgon vet jag att jag bara kan njuta av dagen och att få umgås med min bättre hälft. 

 
 
 

Kommentera här: