Funderingar

Jag är en riktig funderare, det är tur jag har olika bra sätt att placera ut det så man inte inte blir knäpp i huvudet. Just nu är det såklart mycket tankar om namn,mellannamn, barnrum. Hus, inredning. Hur vi blir som föräldrar, vår egen relation till våra föräldrar. Hur min och Emils relation kommer att förändras. Pengar, utbildning, jobb. Min egen träning och intressen. Framtidsplaner. 
Många tankar blir det. Ibland måste man försöka släppa kontrollen bara och njuta av nuet. Vi kan ändå inte påverka det just nu och jag tror att en helt fantastisk och rolig tid väntar oss. Och vi kommer växa båda två som människor och vår relation till varandra kommer bli starkare än någonsin. Vill bara njuta .. Helst utan krämpor... Av graviditeten, av varandra och det här glädjeruset. Känner mig nykär varje dag och bara ler för mig själv . Hoppas att det håller i sig läääänge. 😉




Kommentera här: