Fredag

Idag har foglossningen varit värre än värst. Haft så ont och haft svårt att gå. 
Känner mig väldigt lyckligt lottad som har en kille som är förstående och hjälpsam. Inte alla som får ha den turen under graviditeten. Som vet vad och när han ska hjälpa till. Lugnar mig och tar hand om mig. Om han är så fin med mig, tänk vilken fantastisk pappa han kommer bli. Hann somna en stund på soffan med under eftermiddagen. Helt klart underskattat. Något som jag tänker lära mig själv under resterande månader av graviditet. Mådde så mycket bättre efter att fått sova en stund. Upp och iväg och bli bjudna på middag hos svärföräldrarna. Hann ut en stund i stallet i stormvädret med. Blir extra påmind hur mycket jag saknar henne och ridningen. Men känns väldigt bra att graviditeten trots allt är under de trista årstiderna då att ha häst inte alltid är en fröjd, dom som har erfarenheten vet vad jag menar. Dessutom kom två paket från Jollyroom.se med lite saker vi beställt från mellandagsrean. Lite som julafton..igen . 😉





Kommentarer:

1 Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta:

testat TENS?

Svar: Jag visste inte ens vad det var, var tvungen att googla det. Men nej. Det har jag inte 😉
Emelie

Kommentera här: