2014

Alltså, här har det varit öken ser jag i några månader. Har varit så trött så har inte ens orkat skriva. Men nu börjar det klia i fingrarna igen. Trots öken har det varit några nyfikna själar inne o kikat. Trevligt ! 

Måste nog tycka att 2014 är händelsernas år för mig. Både glada och tragiska saker. 

Jobbar på och har fast tjänst fortfarande . Fick min önskan uppfylld att få hoppa fallskärm. Hästen min är kvar och jag har fått mig några nya härliga vänner. 
Vi har blivit kattägare. Och störst av allt är väl ändå att vi fick veta att nästa år, ja då ska vi bli föräldrar. Vi är så lyckliga ! 
Den eviga husjakten fortsätter in på 2015. Får hoppas att 2015 blir året vi får njuta av att bara få vara en familj på en plats där vi trivs och mår bra. 

Barn är det bästa jag vet i hela världen men samtidigt skrämde det mig så sjukt mycket. Hade vansinnigt svårt att se mig själv som en ansvarsfull förälder. 

Hade känt mig så äckligt trött en lång period och mådde ärligt talat ganska dåligt. Trodde själv att det var att jag jobba så himla mycket. Till o med såg sliten ut, så mina nära började undra hur det stod till egentligen!? 
Men i vecka 6 så visade det sig att jag var ju faktiskt välsignad med ett litet barn i min mage. Lyckliga och rädda. Tårar o kramar. Vi är så lyckliga och jag känner ett sånt glädjerus i min kropp. Mår så bra och trots krämpor här o där känner jag mig så frisk o hälsosam som gravidis. Vilken otrolig tid vi har framför oss. Och att vi har turen att få dela den med våra bästa vänner . 





Kommentarer:

1 JUNITJEJ:

Så kul att ni ska bli föräldrar. GRATTIS!

Svar: Tack :)
Emelie

2 Ida Nilsson:

Åh så roligt! Vi ska ha bebis i april :) när är du beräknad?

Svar: Vad kul! 23:e :)
Emelie

Kommentera här: