Old gold

Känns som jag har gjort hur mycket som helst idag! Och klockan är bara strax efter två. Fick vara med på blogg.se framsida några timmar idag med. Så ca 750 läsare på något dyng, superkul! Det är man ju inte helt van med. Började förmiddagen inne i Katrineholm för uppstart av matte B, men själva lektionerna börjar inte fören måndag. Visade sig att min matte bok var helt ute så blev först en tripp till bibloteket, där den givetvis var utlånad. Stor suck! Träffa älsklingen på stan och snubbla in på akademiska. Där vi fick beställa hem min bok och min väldigt snälla kar betalade för den plus en hjälpbok. Super gulligt ! :-)
Sedan bjöd han på både lunch och fika på mysiga Sultan. Så blev en lite mitt på dagen dejt. Hur mysigt som helst. Värderar sånt jätte högt. 
Skiljdes åt och jag tog mig till slut till möbelmagasinet som vi talat om tusen gånger, men aldrig kommit dit. Ehm... Jag är kär! Möbler och grejer som förmodligen ingen annan har. Bara gick runt och flinade. Såg så mycket jag ville ha och idéerna bara sprutade ut ur mina öron. Guldgruva. Två böcker och en tidning från 40-50 talet. Allt i toppen skick! 
Tillslut åkte jag till vita huset för en ansökan till prövning för naturkunskap B. Chansning, men där tror jag nog på mig själv. 

Och.. Nu sitter jag hemma med min lilla familj för en lugn stund. Kl 17 kommer kaffekompis förbi ;-). 










Kommentera här: